Bättre löptränad än någonsin?


Ska bara skriva ett inlägg till, sen är jag klar för idag. LOVAR! :)

Ville bara säga att jag precis varit ute och sprungit en sväng. 5,4 km om man får tro på eniros mätningsfunktion vilket jag gör. Tidigare rekordtid på den sträckan är 33 minuter. Ny rekordtid? Se bilden säger jag bara, se bilden!



Alltså, strax över 30 minuter. Målet till nästa tidtagning måste ju således bli att ta mig ner under 30 minuter.

Men hur kommer det sig att jag har en sådan tid nu när jag har varit skadad, varit på konferens och ätit massa glass och druckit en del vin och öl? Jag tackar Helena för allt, detta hade inte hänt om inte hon hade dragit med mig ut och sprungit ganska tidigt efter min skada. Hade jag varit själv så hade jag nog troligen inte varit ute och sprungit så tidigt efter skadan. Det känns ju mycket tråkigare att vara ute och träna, när man är själv. Det är ju ett konstaterat faktum!

Men nu ska jag stretcha, duscha samt äta någonting. Sen väntar sängen och imorgon är det dags att åka till jobbet igen.

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0