Total världsdomination :)


Idag känns det som jag kan ta över hela världen, ungefär i alla fall. Kom hem från dagens springtur för ca 40 minuter sedan och nu när jag har fått stretcha och pusta ut så känns det helt euforiskt underbart. Anledningen till att det känns så extra bra just idag är att jag dels sprang 9,8km vilket nog är det längsta jag någonsin sprungit på en gång. Dessutom kändes det bra hela vägen (bortsett från att det var tungt att springa längre än vanligt), hade i princip inga känningar i ljumskarna och de som kändes var inte ens hälften av vad det brukar vara. Så helt enkelt, en underbar start på dagen! Vädret var växlande sol, moln och regn. Också det passade riktigt bra in i hur det borde vara :)

Nu sitter jag här och eftersvettningarna börjar ge med sig lite, andningen har återgått till det normala och det spelas skön musik ur högtalarna. Svävar fortfarande på den sköna känslan man får efter en löptur, det är helt enkelt den perfekta känslan. Nu väntar duschen och därefter blir det att ta det lugnt tills ikväll då det ser ut att bli festligheter. Kan det bli bättre?

Jag svävar på moln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0