Youghurt och rågfras


Det är fredag morgon. Solen skiner ute och jag skulle inte vilja annat än bara komma ut i solen och ha det gött. Istället ska jag jobba. Men tänk va skönt o vara ute i solen, springa en vända och sen bara sitta och ha det skönt ett tag. Men men, det hinns tyvärr inte då jag sov lite för länge imorse. Tyvärr. Hoppas alla som inte ska jobba istället tar den möjligheten!

Snart ätit upp min frukost bestående av youghurt och rågfras. Därefter ska jag hoppa in i bilen och race:a till jobbet. Fortsätta med mitt lilla projekt, hoppas jag. Får hålla tummarna för att det inte kommer in någonting emellan som stör helt enkelt.

Igår låste jag in mina hemnycklar i lägenheten igen. *suck* Började fundera på vad man håller på med, ska man behöva operera in en reservnyckel i benet? Ringde securitas, fick prata med en trevlig tjej som tyckte att det började bli en dålig vana att låsa in nyckeln. Några minuter senare ringde jag upp igen, fick prata med samma tjej. Kom ju på att Helena har en nyckel, så den här gången behövde jag inte se till att Securitas får något jobb. Bestämde mig för att gå och möta Helena som skulle sluta lite senare. Sagt och gjort, och jag fick lite kvällsmotion igår också.

Men nu är min frukost slut, och jag måste borsta tänderna så jag kommer iväg till jobbet. Ha en underbar dag idag, alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0