Trött på en tisdagkväll


Det är tisdag och jag är trött. Trött som om jag varit ute och jagat möss hela dagen. Lovar, det har jag inte. Jag har jobbat, varit och ätit på en av världens bästa hamburgarställen (med andra ord är det alltså MAX jag pratar om), jobbat lite mer, varit och gymmat samt spelat en badmintonmatch. Tyvärr inga framgångar på badminton, spelade mot en kusin jag inte känner (tror det är kusin iaf) och förlorade med 5-0. Viljelöst, eller? Vi fick höra efter matchen, att vi sprang som vilsna höns. Okej, vi är kanske inte sååå samspelta då :P

Annars har det varit fint idag. Tagit åt mig/blivit tilldelad ett nytt ganska trevligt men också lite jobbigt projekt på jobbet. Ska lägga till ny funktionalitet i ett befintligt program, men programmet är ganska dåligt gjort så jag ska in och städa upp lite där. Får väl hålla tummarna för att programmet fortfarande fungerar som det borde efter att jag varit in ;)  Kommer garanterat bli intressant att hålla på med iallafall, och utvecklande också. Ska bli roligt, ser fram emot detta!

I övrigt händer inte så mycket. Kanske till Falun imorgon kväll för att gå på Harry's, äta lite mat och kanske dricka en öl? Kusin fyller nämnligen 18, kanske värt att fira? Om inte så blir det att spela lite poker på lördag iallafall, det kommer bli kul. Var ganska länge sen vi spelade nu, ser fram emot det.

Fredag blir det som jag väl redan nämnt 67års fest hos en kompis, varefter vi ska "invadera" falukåren. Vet inte vad det innebär riktigt men förväntar mig en rolig och trevlig kväll!

Dessutom kommer vi allt närmare innebandyspel igen. 21-24 ska det spelas cup, och då jävlar. Fan vad jag har saknat att få spela lite innebandy, det kommer bli hur underbart som helst!

Ja som ni ser, mycket att se fram emot närmaste tiden. Men nu ska jag ta och se om jag kan hitta ett frö i datorn. Det ryktas nämnligen, att det kan ligga frön under tangentbordet, så då får man väl slå ett extra öga? :)

Sen blir det nog sängen... Som sagt, ganska trött.. men ingen huvudvärk idag, gött det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0