Solen skiner!


Det är underbart väder ute, solen skiner. Hoppas att någon har tagit vara på det idag, för det har inte jag. Jag har legat näst intill apatisk i soffan och växlat mellan att sova och titta på tv. Samtidigt som jag vill göra någonting, så vill jag det inte. Nu när det är så fint väder så borde man väl passa på att vara ute i solen? Jag borde springa en sväng eller åtminstone ta en promenad! Känns halvt idiotiskt att bara ligga här i soffan hela dagen istället, men that's life. Hoppas att kroppen har fått ut något av det, för nu börjar jag känna att det verkligen måste hända någonting. Tur det är poker ikväll iallafall, annars skulle jag nog bli liggandes här hela dagen.

har iallafall precis fått ordning på hur kameran på datorn fungerar, så tänkte jag skulle kunna bjuda på en bild hur jag ser ut efter att ha sovit bort hela dagen i soffan. Det ser ganska viljelöst ut, måste jag säga!


Jag har iallafall tagit mig upp i sittande läge, varit och hämtat min pizzaslice som blev över från finmiddagen igår. Den har blivit uppäten, så inte riktigt lika hungrig nu som när jag vaknade. Sittar och kikar på LA Ink och blir lite inspirerad att tatuera mig. Men vad skulle jag tatuera isåfall, det är frågan? Visste jag precis vad jag skulle tatuera så hade jag lätt kunna gjort det! Jag har iallafall fått lite upplägg senaste tiden, så med tiden kommer det nog bli en tatuering också!

Nu ska jag försöka hitta på någonting före pokern ikväll iallafall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0