Sicken dag!


Det som från början såg ut att kunna bli en halvdan dag visade sig till slut bli en fin och bra dag. Till att börja med har jag och Helena varit iväg och bidragit genom att rösta till EU-parlamentet (eller vad var det för röstning). Sen har jag fått ganska bra ordning på jobbet, så jag behöver nog inte lägga lika mycket energi på detta i helgen som jag hade trott från början.

Hade räknat med att baka ner mig ensam i soffan ikväll, eftersom Helena skulle vara hemma i Mockfjärd. Kanske se en film? Istället visar det sig att Helena kommer hem och vi får baka ner oss i soffan tillsammans istället. Det gör mig glad :)

Sitter och äter mat nu. Gjort potatismos och köttbullar nyss, räckte till 4 matlådor också. Ojoj, nu finns det mat så det räcker lääänge :)   För er som inte får möjlighet att smaka på denna kulinariska smakupplevelse, så kastar jag upp en bild här också. Håll till godo!



Mm, ett glas mjölk till också!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, faast behåll mjölken

2009-05-22 @ 18:20:03
Postat av: Helena

Åhhh, så gott! Undrar om jag ska smyga till kylen och sno en låda:P

2009-05-22 @ 19:37:18
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det i kylen man hittar lådorna alltså, där ser man, bra att veta...

2009-05-26 @ 17:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0