Segt...


Halvligger här i soffan, solen skiner in genom fönstret (hm, gick i moln nu bara för det). Slappar lite nu, känner mig lite seg. Har haft lite så här halvont i huvudet idag igen (haft det senaste dagarna). Måste nog bli lite bättre på att dricka vatten under dagarna, det går ju säkert åt mycket snabbare nu när det är lite varmare ute. Mer vatten, helt enkelt!

Dagen började fint iallafall, med tidig frukost, löptur därefter och sen på jobbet lagomt till nio då dagens möte började. Setat i möte typ hela dagen, två möten avklarade idag. Imorgon blir det till att jobba iallafall, det ska bli skönt att få komma igång med det igen. Förra veckan satt jag ju med support hela veckan så då blev det ju inte så mycket sånt.

Hade tänkt mig göra lite mat så jag har låda imorgon, men känner mig lite seg som sagt. får se om jag får lite energi snart. Hockey på tv nu iallafall, sneglar lite samtidigt som jag skriver lite här. Har setat och försökt förbättra Helenas fotosorteringsprogram, men idag blev det inga framgångar tyvärr. Det kan inte gå bra alltid, eller?

Så vad händer annars i veckan? Mest jobb, men imorgon är det åter dags för badmintonmatch. Vi ska i vanlig ordning spela mot bra spelare, så det blir en tuff match imorgon. Målet är att iallafall spela lite bättre än förra gången, även om chanserna kanske itne är så jättestora att vi kommer vinna. Men jag hoppas att alla mina fans håller tummarna (har för mig att jag ska ha några hemliga beundrare där ute) :P

Nu ska jag se om jag kan få lite energi att göra nå mat eller något.. Borde fixa något iallafall, något litet. Vad som helst. En macka? Vatten? Eller kanske slå till med riktig mat?

Kommentarer
Postat av: lys

vindruva!



tack för kommentaren, den värmde!



puss

2009-05-04 @ 21:46:07
Postat av: lys

blogga blogga meeeera!

2009-05-05 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0