Piggt var det här..


Så, då var det torsdagmorgon. Jag är lite slö i kroppen, vaknade något tidigare än beräknat. La mig runt två inatt, vaknade runt sex. Fyra timmar sovtid, räcker för en karl som mig? :)

Var som jag nämnde igår på Harry's i Falun igår. Spenderade några hundra för god mat och några öl. Dessutom spelades det lite Black Jack, jag vann tyvärr inga pengar den här gången (hade inte räknat med annat heller). Hade iallafall trevligt, kul umgås med kusinerna som man träffar kanske lite för sällan annars. Tror de uppskattade att jag kom med också, faktiskt. Nu är jag nog dock inte i riktigt samma form som jag var i igår, känner mig lite seg. Men det ska jobbas idag också. Någon gång. Funderar på att lägga mig och se lite på tv. Äta frukost. Duscha. Och därefter hoppa på min cykel och hojja till jobbet. Behöver kanske inte börja jobba hur tidigt som helst idag?

Tänkte bara säga det iallafall, att jag hade en trevlig kväll igår. Varför är man inte iväg på mer sånt, när det är så pass billigt som det ändå är på onsdagarna (50% på en del av menyn). Varför? Ja det var en bra fråga. Men nu ska jag vila en sväng till.

Fridens mina kamrater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0