Konfetti...


Helgen är här och den kommer veckan att spenderas ganska mycket ensam. Troligen och förhoppningsvis mycket sömn, med tanke på att jag inte sovit riktigt som jag borde den veckan som varit. På måndag börjar man ju jobba igen och då kan det vara skönt att vara utvilad!

Så vad har hänt senaste tiden? I onsdags var jag på fotboll på sportsbar (Galaxen). Fick se en ganska underhållande CL-final där Barcelona fick pokalen. Men det var ändå inte det stora den här kvällen. Jag och en arbetskollega började prata om att åka ut och resa lite tillsammans runt jul. Mer information om det kommer en annan gång men jag kan ju säga så mycket som att det vore helt underbart roligt om det blev av. Vi ska höras mer om det framöver, helt klart!

Torsdag/fredag har vi haft företagskonferens med kombinerad inflyttningsfest. Helt sjukt roligt har jag haft iallafall, festen var helt superb. Det blev en del Wii-spelande, diskussioner runt både jobb och privat samt det riktigt sköna bastandet. Och så klart dracks det ju öl också! Börjar bli rutin nu att jag är en av de sista som lämnar lokalerna efter festen, vilket inte är helt fel jämt :)

Idag har jag dock varit sjukt trött. Kom ju inte i säng förrens halv tre på natten efter torsdagsfesten och vaknade vid sex då jag hade ont i axeln. Gick upp och gjorde iordning lite frukost och mig och Helena eftersom hon skulle åka iväg till Göteborg tidigt på morgonen. Jag har gått runt resten av dagen som i en dimma, men hållit mig vaken iallafall. Eller ja, det var tills jag kom hem, då slocknade jag i soffan. Vaknade till, insåg att jag svikit ett löfte och somnade om igen. Även om man kanske inte märker det på hur jag reagerade (somnade om) så har jag grymt dåligt samvete för att det blev som det blev. Men som det är just nu så behöver jag all sömn jag kan få med tanke på att jag alltid får ont när jag somnat.

***

För övrigt ringde telefonen för en halvtimme sen. Vem ringer mitt i natten? En innebandylegend här i borlänge som nyligen slutat spela och nu för den kommande säsongen ska träna IBF Borlänge Herrar division 3. Han hade tankar på om huruvida jag skulle kunna tänka mig att bli lagledare (sköta lite administrativt tjafs) runt det laget. Det är såklart smickrande, men jag är tveksam på om jag är sugen på det. Jag ska tänka på saken, helt enkelt.

Nu ska det sovas vidare, hoppas på en smärtfri natt. Ha det bäst, ta till vara på livet och älska dig själv! Kom ihåg att det finns ingen bättre än dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0