Innebandy..


Puh, dagen är inte slut än men jag är bra nära. Ändå har jag knappt gjort någonting, mest slappat i soffan samt diskat hälften av disken som ska diskas. Har också varit till Kupolen en sväng för att lämna en tröja till Helena och handlat då förstås.

Och så har jag ju varit och kollat på innebandy också. Det är helt sjukt hur sugen man kan bli att spela, när man sitter bredvid och kollar. Jag var in på planen och provade 3 skott men det kändes inte riktigt rätt. De spelar match ikväll igen och även om tanken har slagit mig att delta så blir det inget av den steken. Det jobbigaste vore nog ändå om man skulle få en smäll på axeln så den skulle hoppa ur led igen. Vet inte hur troligt det är att det skulle hända, men mycket mer troligt att det skulle ske nu än om jag inte slagit axeln ur led för 1,5 vecka sedan. Visst, jag skulle kunna prova men det vore bara jobbigare om det inte skulle gå. Har ju inte full rörlighet i armen så det skulle nog bli svårt. Hoppas jag gör rätt bara!

Känner lite sug att spela innebandy igen, men osäker om jag vill spela i något Borlängelag. Hm, får kolla runt lite vad det kan finnas för alternativ. Annars finns ju alltid möjligheten att fortsätta i korpen, det är ju roligt det också! Det är ju ändå lite av den "oseriösa" men ändå roliga delen av innebandyn som jag gillar just för stunden. Orkar inte träna 2-3 gånger i veckan för att eventuellt få spela en match i helgen. Får leta runt lite och se om jag hittar något mindre seriöst lag, annars blir det korpen..

Just det. Kom på att jag nördat mig lite idag också, fixat så jag kan styra min dator från telefonen. Coolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0