I made it!


Då har jag tagit mig över helgens stora barriär. Jag har alltså gjort någonting, utöver att bara vara. Jag kom ut och sprang. Självklart har det ju varit lite halvtaskigt väder idag då, men passade på när det blev uppehåll och regnfritt. I och för sig började det regna när jag hade ca 10 min kvar, men det var bara sista minuterna som det regnade på lite extra mycket.

Det känns ganska bra att vara ute och springa, konditionsmässigt. Men idag var det benen som var trötta och sega men jag försökte hålla mig springades hela vägen ändå. Fick dock lov att gå sista biten, det blev för jobbigt. Fattar inte varför egentligen, för jag anser mig ju ha ganska vältränade ben ändå. Men men, slut blev jag!

Kan också passa på att visa hur en slutkörd löpare ser ut efter ca 30 min löptur.


Blöt är jag, om det inte syns. Kall är jag nu när jag sitter här, fortfarande i mina blöta kläder. Ska få av mig dem, duscha, diska samt göra lite mat. Tvättmaskinen rullar för fullt också, så lite ren och fin tvätt får jag till idag också. Sen har jag inte så mycket mer planerat idag, mer än handla och hämta Helena på station.

Men nu ska jag göra lite nytta, ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: lys

jag tror att du bara hade ut huvudet från balkongen och fick håret lite blött jag =D vi borde ses!!

2009-05-11 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0