Fredag


Då var det fredag. Frukost har vi hunnit avklara. Två timmar på jobbet har också hunnits med. Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska ringa, så ska han komma och hämta mig varefter jag ska få lite mat av mina föräldrar som för övrigt kommit hem idag (de har ju varit i Thailand i 4 veckor).

Skönt att få komma till jobbet. Blev också bestämt att oavsett hur det ser ut på måndag med min arm, så ska jag jobba. Kan jag inte jobba själv så kan jag ju alltid sitta bredvid och parprogrammera med en av de nyare på jobbet. Så någon nytta kommer man ju alltid kunna göra. Men jag är ganska övertygad om att ajg kommer kunna jobba själv. Jag sitter ju nu och skriver med båda händerna ganska oförhindrat. Det är ju bara att lägga armen där den ska vara och sen inte flytta den, bara flytta fingrarna. Man får inte ha för stort tangentbord bara ;)

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0