Food yet again..


Då har jag ätit mat för idag också. Visste inte vad jag skulle göra riktigt, ville ju inte göra "det vanliga" så då försvann ju en hel del av det jag faktiskt kan göra och har gjort förut. Istället blev det att prova på tagliateller (stavas säkert inte så) och spenatsås. Det kunde säkert blivit godare, men för att vara första gången och att jag inte hade riktigt allt jag ville ha så är jag faktiskt nöjd.

Så här såg det ut innan jag åt (hur det såg ut efter tänker jag inte delge er):


Ser väl iallafall lite mumsigt ut? Eller?

Nu ska jag fixa lite ordning efter mig i köket, sen bär det av mot kupolen för att möta upp Helena.

Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0