Dags för kristi himmelfärds dag


Klockan har passerat 11 på en torsdagmorgon och jag sitter hemma i soffan och kikar på MTV. Frukost har ätits, idag bjöds det på youghurt, juice och macka. En riktigt fin frukost, vilket också för övrigt börjar bli en standardfrukost i denna lägenhet vilket är riktigt bra!

Så vad ska jag göra en dag som denna? Jag har lite förberett iallafall. Diska ska göras, det behövs kan jag säga. Ganska mycket odiskat med andra ord. Sen ska jag troligen jobba lite idag också, så jag inte behöver lägga all energi på det under helgen. Sen ska jag försöka lura med mig Lisette på kupolen och ta en fika också, håll tummarna för att det går vägen :) Mer spänning än så blir det nog inte idag. Skulle jag råka få lite tid över så går det ju alltid att tvätta lite kläder eller kanske städa. Det finns ju massa sånt roligt man kan hitta på :)

Hoppas alla får en riktigt trevlig kristi himmelfärds dag, nu ska jag borsta mina tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0