Wednesday afternoon


Då har man kommit hem från en halvt underbar dag på jobbet. Visst, jag har blivit störd på jobbet med andra uppgifter än jag borde idag också MEN jag har typ fixat klart det jag trodde skulle ta minst en hel dag till typ. Så då blir man nöjd, helt enkelt :)

Planen var en lugn hemmakväll idag, kanske lite städa och kanske lite tv. Det har dock uppstått vissa justeringar i planen. Jag och Niklas (innebandytränare) ska hålla i de äldre tjejlagets träning idag då deras tränare är sjuk. Så, då blev det plötsligt mindre ledig tid ikväll. Men men, man får väl ställa upp när det krisar?

Vad har hänt annars senaste tiden? Jag har varit på Lager157 för andra gången i mitt liv, inhandlat kalsonger, t-shirt samt ett par skor på Scorett (eller hur det nu stavas). Jag har dock inte hunnit inviga skorna än, då det till min (och resten av sveriges) olycka började snöa igen. Jag har dessutom varit ute och letat tv till sovrummet, så inom en snar framtid borde jag ha en tv sittandes på väggen där också :)  Dessutom har jag beställt de två första Harry Potter böckerna som jag ska börja läsa så snart de bara kommer. Helena har lovat att jag ska få låna en översättningspenna (böckerna är på engelska) som man kan använda om man inte förstår något ord. Gäller ju bara att inte fastna med att sitta och leka med den hela tiden :P

Annars då? Inte mycket händer egentligen. Var ju planerat att gå på bio i måndags, men det blev inställt för att kolla tv-apparater. Det inhandlades ju aldrig någon tv den kvällen, så det var kanske lite "waste" att inte gå på bio den kvällen. Men men, det får bli en annan gång helt enkelt. I helgen blir det eventuellt lite mat och så hos en fd klasskamrat som fyller 25. Fick en preliminär inbjudan idag, det lät osäkert om det skulle bli något och vad det isåfall skulle bli. Men det lät intressant iallafall.

Hm, tror jag lär ta tag i den där högen med disk nu faktiskt. Det känns som att den bara växer och växer. Dessutom är det nog någon som är här och använder glasen när det inte är någon hemma, för trots att vi försökt spara på glasen så är alla smutsiga och använda direkt. HUR GÅR DET TILL?

Ps. Jag åt på Max idag, det var gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0