Våffeldagen... idag!


Ja, som bekant är det idag våffeldagen. Jag och Helena tänkte försöka oss på att bli de sista som "firar" våffeldagen, genom att sätta oss och fixa våfflor bara hon kommer hem från sin träning. Någon som aspirerar på att bli senare än oss? :)

Sitter iallafall här efter min egna träning, eller rättare sagt så var det inte så mycket min träning då det var tjejerna som tränade. Fick också luft att berätta för Niklas att jag, som det ser ut nu, troligen inte kommer vara inblandad som tränare för något lag alls nästa säsong. Bra att ha fått det sagt känner jag, vill gärna vara öppen med hur jag tänker även om jag bara varit med i det laget en halv säsong (vilket gör att det känns lite extra dumt att lämna så snart). Men man måste göra det som känns rätt, och i dagsläget så känns det som en börda att behöva åka på träningar och det gör det ju inte roligare.

Men men, över till lite positivare grejjer. Tänkte jag skulle, för en gångs skull, bjuda på lite bilder här också. Jag menar, jag skriver ju bara en massa hela tiden men ack så sällan får ni se några bilder. Så håll till godo, mina inköp när jag var till sågmyra senast.


En t-shirt samt 3 par kalsonger


Ett par skor

Och nu, bara för det kommer upp bilder idag, så ska ni inte förvänta er att detta kommer bli någon slags oas av bilder. Jag är, tyvärr, inte så bra på det där med att ta bilder på saker. Det blir helt enkelt inte av och därav har jag inte heller några bilder att bjuda på. Nu fick jag ju halvt i uppdrag att lägga upp bilder på mina inköp, så då hade jag ju inte mycket att välja på. Fast det betyder ju inte att man inte får komma hit och kolla på inköpen heller :)

Imorgon blir det löpning iallafall, det har jag bestämt. Ska ju springa med en från jobbet var det sagt, men eftersom det snöat och jävlats lite senaste dagarna så kanske inte hon vill om det är halt och kallt, men då har jag bestämt att då springer jag själv isåfall. JAG MÅSTE RÖRA PÅ MIG! Börjar känna att jag tränar, motionerar etc alldeles för sällan. Det är lite sjukt, för det finns fler saker som jag känner jag borde göra mer ofta, men som jag känner att jag inte hinenr göra. Hinner inte göra för att? Eh, jag gör ju inte så jävla mycket liksom... Men är man trött efter en dag på jobbet, så känner man kanske inte alltid för att typ städa eller något sådant och då blir det ju lätt att man hamnar i soffan eller framför datorn på något vänster.

Nåja, nu ska jag avrunda det här och sätta igång med att packa lite inför morgondagen. Tänkte att det är lika bra att packa ner träningskläder och ta med till jobbet, ifall det blir aktuellt med en löptur runt området där vi jobbar. Man vet ju aldrig, hur det är tänkt.

Nåjawohl, auf wiedersehn!


Kommentarer
Postat av: Helena

Snygga pjucks! Måste vart nån sjukt intelligent person som sagt åt dig att köpa dom! ;)

2009-03-25 @ 23:29:55
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: lys

haha jag visste att det var nån intelligent som låg bakom, jag saaa ju det!

2009-03-26 @ 13:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0