Tråååk


Idag har jag bannemejj haft en av de tråkigaste dagarna på jobbet på länge, faktiskt. Men som det sägs, det blir vad man gör det till. Och det stämmer nog faktiskt ganska bra i det här fallet!   Saken är den att vi har mycket saker som ska testas på jobbet nu, för att se om vi måste göra förändringar i programmen eller om de fungerar bra som de är och det är ju tråkiga saker vilket innebär att det blir lite tråkigt att jobba också då. Men imorgon blir det bättre, då kommer jag förhoppningsvis få hålla på med bättre och roligare grejjer :)

Sitter här framför tvn och äter gott och blandat nu. Inget speciellt på tv, bara skräp eller halvskräp, så jag får klara mig med att kika på Greys Anatomy och blogga lite istället. Var hem till pappa efter jobbet idag, fick reda på att han ska få gå i förtidspension, SSAB ska visst betala 75% av hans nuvarande lön tills han ska gå i riktig pension. Han kommer nog kunna få ganska långa dagar när den dagen kommer, känns det som, hoppas han kan hantera det. Mamma hade visst konstaterat att hon skulle kunna sluta städa och tvätta hemma, om hon ska få en man som går runt hemma hela dagarna :P

Nej nu ska jag hobbyjobba tills träningen börjar ikväll. G'Bye.

Kommentarer
Postat av: lys

ååh, du bloggar igen..! och du det gör inget att du inte kom den där kvällen, verkar ju fungera nu ändå, hux flux. tittar du på greys ?? oooh, duktig. vem har lärt dig något så bra? =)



kram

2009-03-11 @ 20:06:57
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0