RAW Comedy... roligt??


Låg och kollade på en film igår kväll, när syrran skrev på msn och frågade om jag sett RAW som gick på tv. Tyvärr missade jag det då, men hon tyckte att jag skulle se det så nu har jag kikat på det på youtube (det var just thomas järvheden jag skulle se). Vet dock inte om det var så jättebra? RAW verkar inte vara det  bästa, kanske därför jag inte sett det så mycket heller? Här kan ni ju se klippet om ni vill.



Nu ska jag göra mig lite frukost, en macka och oboy blir det nog idag, sen ska jag ta mig iväg till jobbet. Ska sitta och hålla "kurs"/"utbildning" eller vad man ska kalla det typ hela dagen idag (kommer en kille från sthlm 10.10 och åker hem 17.50. Däremellan ska han och jag sitta inspärrade i ett konferensrum och bara mata information hela dagen (stackars kille).

Nåjawohl, auf wiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0