Puh, some days aren't easy


Det är tisdag. Jag är trött och lite hungrig. Jobbat sen åtta i morse, med en halvtimme lunch där i mitten. Håller på med någonting jag har lite svårt att förstå HUR jag ska lösa, vilket är utmanande och bra på det viset. Gjort lite framsteg idag iallafall, vilket är mycket givande. Dock har jag också fått annat på mina axlar under dagen, vilket gör det lite jobbigare. Alltså till exempel folk som ringer och ska ha hjälp med saker eller att jag ska kolla på något supportärende eller liknande. Men så blir det väl nu ett tag i en övergångsperiod tills de har kommit igång riktigt nere i Malmö. Nåja, varit lite segt på jobbet idag, det jag ville ha sagt egentligen.

Nu sitter jag här hemma i soffan och degar framför tvn, ska väl snart äta en brödbit eller något så jag får lite mer energi i kroppen sen blir det att jobba en halvtimme eller en timme typ. Suget att gå ut och springa kommer på en nu också, speciellt när solen skiner på lite så vill man ju gärna vara ute i det fina vädret. Men energin, vart finns den? Som bortblåst tyvärr :(    Har siktet inställt på en löptur på torsdag, hoppas innerligt att det kommer bli av också! Vädret som bestämmer, fast jag ska nog bannemejj ut även om det så skulle vara snöstorm och orkan ute!

Nu låter det som jag bara klagar massa och allt är skit, men så är det inte. Händer ju bra saker också, men de orkar jag inte rabbla upp nu när jag är så seg och hungrig. Nu ska jag fixa en proteinshake och en macka, sen blir det jobba ett tag som sagt.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0