Nervös?


Snart dags för mig att sticka hemifrån, ska på sista innebandymatchen med korplaget för den här gången. Av någon anledning känner jag mig konstig i kroppen, typ som att man är nervös inför någonting. Detta trots att jag inte borde ha någonting att vara nervös över, förstår inte vad det handlar om. Vart kommer det ifrån? Wierd!

Så kan jag också berätta att jag har lämnat tillbaka min dator till OnOff. Rest In Peace, I will soon forget you....



Eventuellt ska jag införskaffa en ersättare i veckan, kan bli en resa till MediaMarkt på tidag för att kolla på både sovrumstv och bärbar dator. Spenderbyxorna är på men ingenting verkar vilja fungera för mig på den fronten :(

Men som sagt, nu var det ju dags för match. Fear of the Dark med Iron Maiden tjuter i högtalarna och jag försöker ladda upp så gott jag kan.

Wish me good luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0