Kan man lita på Martin?


Precis kommit hem från jobbet, satt med supportarbete ca en timme och sen satt jag i möte fram till 17.30 (med paus för spaghetti med köttbullar). Jävligt intressant möte, även om jag i princip bara setat tyst och lyssnat. Vi har gått igenom ett program som han utvecklat för vårat företag (han är en inhyrd konsult) och det är väl sagt att jag ska överta hans arbete lite. Och om man vågar tro på honom så ska jag inte delta i det "vanliga" arbetet på jobbet kommande arbetsperiod som börjar nästa vecka, utan istället jobba med det här projektet. OM han har rätt, så är jag hur glad som helst. Det vore hur jävla kul som helst! Dock är jag lite skeptisk till att jag verkligen skulle få tid för det, men jag hoppas! Så håll tummarna för min skull!

Sitter här nu och äter tacos och sneglar lite på Scrubs. Ska snart försöka hinna med att diska och sen ska jag iväg till träning. Så lika bra sätta lite fart? :)  Dessutom blir det ju Västerås och MediaMarkt imorgon, så jag är hur nöjd som helst. Det ser ut att kunna bli en bra vecka, om allt håller i sig. Veckan avslutas ju med innebandycup i Örebro så det tror och hoppas jag kommer bli helt superbra!   Men just ja, mat och diska var det!  Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0