HEEEELG!


Då var det äntligen helg igen och jag tror att det finns potential i den här helgen. Veckan har ju varit kantad av lite små disasters, vilket får en att se fram emot helgen extra mycket. Så vad är det då för något jag råkat ut för? Jo, jag har råkat ut för en "skandal på Siba" som tidningen skulle benämna det. Jag åkte ju till Siba och skulle köpa tv, men fick helt enkelt ingen hjälp. När vi kom in så var det ca 25 min tills de skulle stänga, och när jag väntat i ca 20 min så gick jag och försökte få kontakt med någon vilket jag också fick till slut. Hanna kom och skulle rädda mig, men där tog det också slut på turen. Tvn jag ville ha var slut och hon skulle leta reda på annan tv åt mig. Mitt i letandet på hennes dator så slutade hon och så, "Ni måste nog gå nu, annars blir de arga på mig". Liiite frustrerande när man stått och väntat på hjälp i 20 min typ. Så det blir ingen Siba-tv helt enkelt.

Annars har det varit en del på jobbet också. Som bekant så sitter jag ju för tillfället mellan två arbetsuppgifter på jobbet, vilket innebär att jag dels ska hålla på med det nya (som jag vill hålla på med) och det gamla (som jag inte är lika exalterad över att hålla på med). Så jag får lite mycket ibland. Men det är inte bara negativt på jobbet, det har ju gått ruskigt bra med en sak som jag trodde skulle ta lägre tid vilket gör mig lite nöjd faktiskt.


Om vi tar en till "disaster" som hänt i veckan, så kan vi väl ta Badminton som spelades med arbetskamrater igår. Det gick helt skit, rent ut sagt. Fattar inte vart det kom ifrån, jobbigt.


Sista klaget i det här inlägget, min nya dator. Den börjar bete sig som den gjrode innan jag böt ut den. Måste nog ner på det där OnOff och ta mig ett snack med dem. Låta mitt arga alterego komma fram (för er som inet sett han, så tror jag han finns där inne nånstans) :)

Så kan vi väl snabbt ta vad som händer i helgen då. Ikväll blir inget födelsedagsfirande med gammal klasskamrat, istället blir det Wii hemma hos bror. Guld tycker jag. Inte för att det skulle bli tråk att vara med de andra, men bror är typ alltid ett säkert kort för en rolig kväll så det tror jag stenhårt på! Det blir hur bra som helst, tror på det jag.

Men nu ska jag ta och göra lite nytta, fått skriva av mig lite av veckans händelser iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0