Det går så fort!


Vips, så är klockan 15.30 och en halvtimme kvar till Helena slutar jobbet. Jag har hunnit typ hälften av det jag hade tänkt/hoppats göra, men man får väl vara nöjd med att man fick lite gjort iallafall? :)

Har gjort mat för hela kvarteret känns det som, fast kommer ju såklart inte bjuda hela kvarteret (finns flera anledningar, men det räcker inte och dessutom är det alldeles för goda grejjer för att ge bort till okänt folk). Blev iallafall 5 portioner makaroner och köttbullar, det är gött det ;)  Skönt att ha fixat matlådor inför veckan och att det sen blev makaroner och köttbullar är ju inget minus (måste ju hålla kvar min stämpel som förutsägbar) :P

Annars har dagen spenderats mest i soffan. Frukost med Helena, skjutsade henne till jobbet varefter jag åkte och handlade på Willys (oj, råkade visst få med mig lite godis därifrån också :P) och sen hem och sitta i soffan och spela lite Monkey Island som Helena sett till att jag börjat bli smått beroende av.. Sen kom jag ju på det här med tvätta kläder och göra mat, så fick avbryta spelandet lite för det och nu är det ju bara en halvtimme kvar tills Helena slutar så jag tänkte jag skulle gå och möta henne så vi kan få en trevlig solskenspromenad nu på eftermiddagen.

Resten av dagen kommer nog spenderas mestadels hemma om man bortser från en utflykt till innebandymatch, där jag ska möta ett lag där Hans (min föredetta tränarkollega) samt Stefan (en av mina nuvarande tränarkollegor) spelar så det kommer bli en tuff match. Det ska iallafall bli roligt att få spela lite, även om jag har lite träningsvärk från badminton i fredags (är det för jag är otränad eller för jag börjar bli gammal som träningsvärken kommer?).

Nej, nu ska jag ta på mig lite respektablare kläder och sen blir det avgång mot den stora samling affärer vi har här i Borlänge, tror byggnaden kallas Kupolen?  Dit ska jag iallafall.

Puss och kram och nyp i stjärten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nyp?? kramkalas?

2009-03-15 @ 18:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0