Deja Vu!


Alltså, sitter här och ser lite på tv, pratar med folk på msn och slappar mest. Spelat lite monkey island och surfat lite också :)

Men nu när jag sitter här och tänker tillbaka på gårdagen, så fick jag en riktig deja vu känsla. Känslan var att det som hände igår, alltså med öl och bastu och allt det, skulle ha hänt tidigare. Eller alternativt att jag, innan det hänt, skulle ha tänkt på det (dvs sett in i framtiden att det skulle hända). Nu vet ju både du, jag, hon och han att det inte har hänt förut och att jag inte kan se i framtiden, men fick verkligen en sån känsla. Det är helt sjukt, för brukar kunna få så ibland och jag tycker det är lite skrämmande. Fast mest skrämmande är det ändå när man upplever det och i den stunden kommer på att "Det här har hänt förut" fast man vet att det inte gjort det. Scaaaary shit!

Men säger det igen och igen, gårdagen var faktiskt underbart bra. Basta är underskattat! :)

Kommentarer
Postat av: lys

ja själv får man fantisera på avstånd

2009-03-22 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0