So great!


Nu har jag varit ute och sprungit. Eller ja, det var ett tag sen nu, men jag fick för mig att registrera mig på jogg.se för att där kunna hålla lite koll på alla gånger jag är ute och springer. Då kan man ju hålla koll på om man får bättre tider och den håller koll på snitthastigheter etc. etc. Kolla in det om du är ute och springer, tror det kan vara intressant för fler än mig. Det går att mäta sträckor där, lägga upp träningsrundor med hjälp av kartorna och sedan registrera tid på dessa. Ganska smidigt, vad jag har märkt. Regnet var iallafall inga problem, inte ens lite störande eller kallt eller något. Så om det regnar när DU ska ut och springa, gå ut ändå. Du kommer inte märka av det mer än första minuterna ändå, om du har något sånär vettiga kläder :)

Det gick iallafall ganska bra, om man bortser från det faktum att jag fick ont i vänstra ljumsken. Men det som inte dödar härdar, vilket har blivit min filosofi ang. ljumskarna, så det är bara träna på. Ska försöka bli bättre på att stretcha efter mina träningspass också. Idag hade jag ett par "värmebyxor" på mig, vilket kan ha gjort att det blev värre (de är tighta också, riktigt hot!). Men kommer ihåg att jag haft ondare förut och då har jag också använt de där byxorna. Så jag vet inte, kanske bättre utan dem? Köpte dem för att det skulle vara bättre för ljumskarna, men jag kan haft fel då :)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Mysig frukost med Helena innan hon skulle iväg till Gagnef och Dans i Sommarnatten som går av stapeln inatt. 23.30 vid Österfors flottbro. Bara att åka dit och kika, det kommer nog bli helt underbart vackert. Får bara hoppas att vädret är okej, det har ju regnat nästan konstant senaste tiden! Skitväder!

Sitter iallafall och kollar på Top Gear, något av de bästa bilprogrammen som finns skulle jag vilja påstå. Nu känns det som att jag skulle ha duschat, diskat samt fixat lite mat. Hungern kommer smygandes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0