Semester!! eller?


Aaaaah, jobbat sista dagen före min tre veckor långa semester. Tre veckor uta natt sitta framför datorn på jobbet och programmera. Slippa undan allt programmeringsarbete.

Men.. vad gör jag, kvällen på samma dag som jag slutat jobba? Jag sitter och installerar en utvecklingsmiljö på min privata dator, så jag kan sitta och programmera lite för eget bruk. Eller ja, egentligen för Helenas bruk. Men det spelar ingen roll, så länge jag får hålla på med det jag tycker är roligt så är jag nöjd. Ännu nöjdare när man kan göra program som glädjer någon!

Jaja, jag är lite konstig. Eller så är jag lyckligt lottad som får jobba med något som jag kan tänka mig hålla på med på min fritid också? Ja, jag vet inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0