LOST; så bra, så saknad!


Åh jag är så seg i knoppen och kroppen. Vet inte vad det är riktigt, men huvudet har inte riktigt hängt med idag. Satt och pratade med en kund i telefon idag, kom knappt på vad jag skulle säga. Helt borta, helt enkelt. *suck*

Bestämde mig iallafall för att sluta ganska tidigt (eller ja, hann ju jobba 8 timmar) och åka hem för att slappa lite. La mig i soffan och började kolla på LOST och min kärlek till serien har återuppstått. Den är helt underbar, den serien! Jag ska bestämt börja se den från början sen, för då har man troligen förstått en hel massa som händer tidigare i serien och man kan sitta och säga "Ahaa!". Åh det kommer bli sååå nice! Alla blev väl sugna att stänga in sig en helg och bara kolla på LOST? :)



Säger då bara det, den är sååå bra. Lyssna inte på alla andra som säger den är dålig och aldrig ger svar på alla frågor som kommer upp. DEN ÄR GUDOMLIG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0