Aah, what a day!


Idag har varit bra. Det har varit blandat bra saker med roliga saker. Började jobba tidigt imorse, redan klockan sju vilket inte brukar hända så ofta nuförtiden. När jag kom till jobbet insåg jag dock till min besvikelse att det var inbokat möte hela dagen typ, vilket gjorde mig lite besviken då jag har lite jag vill fixa på jobbet. Men efter ca 30 min i mötet inser jag att jag inte behöver vara med hela mötet och kan således lämna mötet redan klockan 11.

Blev bestämt med sen lunch för att luncha med Helena innan hon skulle åka till Falun. Blev alltså en god och trevlig lunch på Kupolen (Kompis närmare bestämt) och därefter lite glass i solen. Mumsigt!

Hem och jobba. Det går bättre än förväntat, jag blir glad. Firar med att cykla hem till pappa och bli bjuden på mat. Firar vidare med att komma hem och diska samt göra mer mat. Så nu har jag firat klart, tror jag. Om jag inte ska sätta mig i kvällssolen och läsa lite Potter, vi fick ju inte umgås så mycket i helgen eftersom Metallica kom emellan. Vill gärna få min Potter-tid också och vart kan man få den bäst om inte i solen på balkongen? Mysigt att ta det lugnt i solen!

Hade också en tanke på att springa ikväll..... Vore inte det något? Hmm, tål att tänkas på. Men nu blir det Potter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0