Utveckling!


Jag har pratat om hur jag har utvecklats senaste tiden, hur jag nästan blivit en annan person. Jag har hittat ännu ett område som jag har utvecklats på: Löpning.

Senaste veckorna har jag varit relativt duktig med löpträning (och gym med för den delen) och varit ute med springskorna i snitt två gånger i veckan. Det har uppenbarligen gett resultat. Idag sprang jag 10km i Mellsta på outstanding 54minuter och 19sekunder. Jag kan inte vara annat än nöjd!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med en pirog, apelsinjuice och jobbdatorn. Om några timmar får man sova och sen bär det av till jobbet för att ha demo på det vi gjort. För vem frågar du dig då, eftersom alla är på semester... Ja det frågar jag mig själv också, jag vet då inte.. Men demo blir det!

Happy hunting, hunting happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0