Open your eyes!


Det är så talande, det träffar så rätt. Idag har jag insett det! Jag har levt 25 år av mitt liv med mina vuxenögon öppna. Ögon som alltså inte borde öppnas förrens tidigast när man fyller 30 har redan varit öppna i 25 år! Men nu är det slut på det, de är stängda och barnaögonen har öppnats.

Jag tycker de orden träffar så rätt. Visst, jag har varit duktig i mitt liv och fått ihop det ganska bra med både jobb och egen lägenhet. Men det känns för tidigt, jag vill inte ha det såhär än! Då låter det också rimligt att lämna allt bakom sig för att utforska världen, låta barnaögonen få se det som ska ses! Det känns så rätt, känns som allting faller på plats. Och idag pratade jag med chefen och berättade hur det låg till. Fick muntligt okej för tjänstledigt, vilket inte betyder annat än glädje!

I'm walking on sunshine!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis vännen! Sjukt glad för din skull:) AHHHH!

2009-07-21 @ 09:24:53
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0