Nostalgi!


Åh, har setat som klistrad vid datorn under kvällen, kikat på avsnitt av Doktor Snuggles på Youtube. En av de bästa serierna jag visste när jag var liten! Han var lätt en av mina idoler. Så när jag satt där och drömde mig tillbaka till de flydda barnprogrammens värld så kom jag att tänka på Skrotnisse. Han var verkligen en av mina idoler och det var nog det bästa barnprogrammet jag visste. Shit, vilket bra program! Då youtube inte verkar svämma över av Skrotnisse-avsnitt så bestämde jag mig snabbt för att börja tanka istället. Nu har jag fått hem det och kommer ikväll att somna sött tillsammans med Skrotnisse :)

More skrotnisse to the world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0