Helt slutkörd...


Andra dagen man ska ta sig till jobbet och jag orkar knappt ta mig upp ur sängen. Man kan snabbt konstatera att jag tog ut mig igår och la mig aningens för sent.

Gårdagen var ju som bekant första dagen på jobbet efter min tre veckors semester. Jobbade 7.30-18.30, åkte till gymmet och körde lite rehab-träning, hem och gjorde matlådor för resten av veckan och därefter blev det promenad i mellsta á 7,5 km med Pernilla. Jag var helt enkelt i rörelse i princip hela dagen igår vilket kändes grymt bra. Dock var jag inte så smart så jag gick och la mig när jag duschat efter promenaden utan jag satt uppe i ca 2 timmar till efter det. Fick några timmars sömn imorse men det dög inte riktigt, snoozandet tog överhanden imorse så nu kommer jag till jobbet lite senare än planerat (men det är ju okej när man jobbade 10 timmar igår).

Så nu ska jag äta en snabb frukost och därefter fara iväg till jobbet. Jobba till fem ungefär, åka och hämta mina efterlängtade resguider (Australien/Nya Zeeland) som jag beställt varefter jag ska åka och spela innebandy. Men ikväll lovar jag att jag kommer somna så tidigt jag bara kan, ska lägga mig senast 22! (Får se hur det går att hålla det).

Men nu var det frukostdags och sen far jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0