Everything is a mess!


Senaste veckorna har jag misskött mig och lägenheten ser tyvärr ut som ett bombnedslag. Det innebär alltså att jag måste ta tag i detta snart, fixa ordning i min tillvaro. Det innebär alltså att städa, tvätta och diska här på hemmaplan. Dessutom ska jag se till att tvätta bilen snart, så jag kan ta bild på den och lägga ut den på blocket för försäljning (the sooner the better). Dessutom lär ju bilen städas ur lite, inför en försäljning, men det är ingenting jag kommer att ge mig in på nu.

Ja det låter väl som att jag har en heldag för att reda ut den här röran? Nåja, allt behöver ju inte fixas idag. Huvudsaken jag kommer igång, fixar en eller två saker, så att jag känner att det händer någonting. Det känns som att jag har så mycket i huvudet nu, tänker på så mycket samtidigt att jag kan inte njuta av tillvaron. All tid går åt för att tänka på vad jag borde göra, när jag borde göra det och så vidare vilket får mig att må dåligt. Av den anledningen ska jag nu börja fokusera på några enstaka punkter och lämna de övriga till framtiden.

Dessutom ska jag försöka komma igång med mat igen. Har varken haft ork, kraft eller energi att göra mat senaste tiden, vilket såklart är dumt. Det krävs en del energi att komma igång med allt igen, det kan jag konstatera. Tur att jag har semester fortfarande, så jag kan lägga energi på att reda upp mitt liv. Det känns som att jag har mycket på gång men det händer ingenting och det är det jag måste ta itu med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0