Det var så sant..


Jag skulle ju jobba sent idag.. Precis duschat och satt mig i soffan med datorn framför mig. Laddar för några timmars kvällsarbete. Som hjälp har jag musik som poppar från högtalarna samt en mjölkchoklad och nyponsoppa. Ser framför mig att det kommer att bli en trevlig kväll!



Har för övrigt också lyckats med bedriften att göra matlådor idag, 3 matlådor blev det så jag klarar mig resten av veckan! Dessutom har jag gjort en McDonalds-glas-samlare en tjänst genom att byta bort ett av de glas jag hade som han inte hade. Han fick således mitt blåa glas (för övrigt det finaste glaset) mot två lila. Hm, inte så dåligt ändå kanske?

Nej men du, nu måste jag nog banne mig jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0