Det här med att jobba..


Idag har jag jobbat de sedvanliga 8 timmarna. Sitter hemma och degar nu, ska snart till att göra matlådor så jag klarar mig resten av veckan. Därefter ska jag masa mig iväg till gymmet för att fortsätta min quest med att träna upp axeln (och resten av överkroppen som uppenbarligen är helt otrimmad).

Sedan ska kvällen spenderas med att.... just det, jobba... På torsdag ska vi ha demo och visa det vi gjort under den här sprinten. Om man bortser från det faktum att jag har en del kodning att göra så har jag också saker som ska testas för att se så det verkligen fungerar. Innebär att jag på det närmaste dygnet (plus eventuellt sent arbete imorgon kväll) ska försöka hinna med arbete för mer än två arbetsdagar. Wish me good luck! Men jag har inget emot det, som det är just nu så trivs jag ganska bra med jobbet och att det är en del att göra. Det går i vågor och just nu är det mycket. Dessutom passar det mig att jobba ganska mycket just nu, så då är det väl bara att passa på då.. eller? :)

Men men, nu ska jag till köket! Sen gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0