Bo på jobbet?


Avverkat 15 timmar på jobbet idag, fast 1,5 timme spenderades med lunch/middag, så 13,5 timmar jobb idag. Allt bara för den här förbenade semestern som alla ska ha, fattar inte det. Men men, jag skulle iallafall vara på jobbet idag tänkte jag, så jag kunde få lära mig det som läras bör inför framtida arbete då han som kan allt är borta på semester framöver. Nåja, det blev ett tag på jobbet iallafall.

Det viktiga för mig de dagar jag stannar på jobbet länge är att jag känner att jag vill. Så länge jag trivs på jobbet så spelar det mig ingen större roll när jag jobbar :)  Fick dock lov att ställa in min support hos Lisette, får hjälpa henne en annan gång.. Hoppas det är okej!

Annars ser det ganska lugnt ut framöver. En kompis är eventuellt sugen att köpa lägenheten, så han kommer eventuellt och kollar på lägenheten under helgen. Dessutom pratades det eventuellt om bad (om vädret passar), så det kan bli något sånt också. Hm, gäller bara att bli riktigt jävla FRISK också, vill ju inte gå runt och va lite halvförkyld hela tiden. Men hoppas att det blir lite bättre snart :)

Nu ska jag packa ihop mig och gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0