Återhämtat mig till slut!


Idag har jag fått lite gjort, saker som jag borde ha gjort igår men inte orkade då. Låg däckad typ hela dagen igår, orkade ingenting. En liten förklaring ligger nog i fredagens alkoholintag :P

Men som sagt, idag lyckades jag få lite gjort. Jag har gjort 4 matlådor vilket gör att jag har mat för nästan hela arbetsveckan. Jag har diskat disken samt tvättat kläder. Jag har varit på gymmet för att träna axeln och därefter har jag varit ute och sprungit. Ganska effektiv idag med andra ord, Spotify har fått stå för underhållningen genom i princip hela dagen. Det är bra grejjer, helt enkelt!

Dessutom har jag stött på en liten fundering. Vad betyder "inte för kommerciellt bruk"? Jag har förstått att jag får använda de privat, men inte sälja det. Men får man dela det till vänner? Hm, tål att tänkas på. Du får gärna förklara om du har svaret :)

Nu ska jag fixa något att äta, funderar på att gå till konsum och spendera en liten slant för att få en chokladkaka för kvällen också :)  Lite belöning för dagens arbetsinsats, det är man väl värd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0