Allting är problemfritt!


Ja så är det faktiskt. Så länge man har den insikten, den synvinkeln, så stämmer det. Anser man att det inte finns några problem, ja då ser man inte problemen heller.

Idag har jag ringt och kollat att det finns mycket platser för att åka till australienresa nu i höst. Som det såg ut nu så skulle det inte vara några problem att få resa oktober, november, december. Vid den här tiden ramlar det in bokningar för augusti och september, vilket innebär.. just det, inga problem.

Har pratat med en del folk om den här resan jag planerar, och det känns så bra. Alla är positiva och håller med mig om att det är något man borde passa på att göra. Inga negativa toner, inget dumt. Även om jag inte skulle bry mig (eller rättare sagt skulle försöka låta bli att bry mig) så är det ju alltid skönt och ökar inspirationen man blir mer entusiastisk till att åka iväg. Så nu har jag några månader på mig att fixa de praktiska saker som skötas skall, så som jobb (ska försöka få tjänstledigt istället för säga upp mig), bil (sälja) samt lägenhet (sälja eller hyra ut). Jag är riktigt taggad för detta, det kommer att bli en resa för livet. En utvecklingsresa, en erfarenhetsresa.. I'm on a roll and I won't slow down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0