Underskattat...


Insett att det mesta i mitt liv är underskattat. Utgång till exempel, borde ske mer ofta. Dessutom är jag själv lite underskattad (av mig själv), men det är ju det försöker jag ändra på.  Övertygad om att jag vore en mycket bättre person idag om jag inte växt upp med två av mina bröder, mycket som de gjort speglas i hur jag är idag tror jag. Jag har blivit hämmad av hur de har varit, det är jag som sagt övertygad om.

Men iallafall, i fredags var det Alice in Videoland på S2. Jag var helt slut efter dagens (eller egentligen hela veckans) arbete och träningar, så jag skippade träning med herrlaget och tänkte mest lägga mig och slappa i soffan hela kvällen. Men en kompis tyckte jag skulle ta mig till S2, så till slut insåg jag att det var bäst att sticka dit. Så sent som runt 23 insågs detta. Men blev iallafall några timmar på krogen, fick lite öl och träffa fina människor. Dessutom lyssna på bra musik, vilket var helt superbra. Varför är jag inte ut mer? För ingen runt om mig är det, helt enkelt. Det är som jag säger, jag skulle varit den jag är nu för typ 5-7 år sedan!! Jag är sen i utvecklingen helt enkelt.

Annars i helgen, blivit slappt. Tvättat nån maskin tvätt, kikat på lite innebandy och allmänt funderat lite. Var på kupol idag, köpte två tröjor (inte var dag man är ute och handlar kläder). Får bara hoppas att man blir nöjd med inköpen!

Imorgon blir det dags för jobba igen, nice det. Av någon anledning så är jag helt tvärtemot alla andra i den här världen, jag längtar till jobbet. Det kommer säkert vända, men lika bra att njuta av det så länge man tycker det är roligt?

---

För övrigt så har jag ju börjat fundera på att börja spela innebandy igen. Pratade först med en i korpen, lät som jag skulle kunna få börja med dem. Pratade sen med en från ett annat lag i korpen (ett bättre och mer arrangerat) och de behövde folk också. Sen i torsdags, på ledarbowlingen, fick jag förfrågan om att inte börja träna med herrlaget. Så nu har jag 3 alternativ och jag måste säga att det låter jävligt lockande att börja spela i ett "riktigt" lag istället för korpen, även om det troligen blir jävligt jobbigt att försöka hålla jämna steg med övriga när man inte har tränat på läänge :S   Men på onsdag är det träning, tror jag ska dit då. Håll tummarna för mig då!

På tisdag blir det bio. YES MAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0