Någon som vill köpa hus??


Jaha, nu ska bror min sälja sitt hus som han köpt av pappa. Alltså det hem som jag har spenderat mer än 20 år i, ska nu lämna släkten. Man kommer inte längre kunna åka dit och bara kolla läget. Om någon vill köpa ett hus, så har ni ett kråkslott här: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/341293.

Dagen idag har passerat problemfritt. Har ju som bekant haft beredskap idag men ingen som ringt eller hört av sig så det har nog gått bra. Eller så har min telefon inte fungerat? :P   Det har iallafall blivit besök hos Pernilla och lilla Hanna. En promenad hann vi med och så bjöds det på mat. Tack för det, det var gott trots att det inte var mamma scans köttbullar ;)   Därefter åkte jag hem till mamma och pappa för att fixa nå problem hon hade, men det var inget problem (?) så jag var bara där i typ 40 minuter innan jag åkte till syster i Säter som hade problem med nätverket hemma. Fixade det och fick träffa de små barnen också, som inte är så små längre. Fick lite choklad som tack för hjälpen, så nu ska jag svulla framför tvn :)

Jag hade förresten tänkt äta pizza idag, men då Pernilla ville bjuda på mat så blev det inget. Hade tänkt ta mig en nu på kvällen istället då, men blev inget av det heller uppenbarligen. Så ännu en dag har passerat utan att jag fått någon pizza, hälsogudarna jublar?

Nåväl, Shear Genius, Film, Choklad och Chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0