Mjo då


Det blev lite motion till slut iaf så jag är nöjd. Supernöjd faktiskt. Igår bestämdes det att jag skulle hämta mamma från jobbet, men under dagen idag visade det sig att jag inte skulle behöva hämta henne då hon skulle sluta jobba nästan hemma. Men det var också bestämt att jag skulle hjälpa henne fixa med video och dvd så hon kan spela över alla gamla videofilmer till dvd, vilket innebar att jag skulle dit ändå sen efter att hon slutat jobba.

Så det blev promenad hem till mamma (träningskläderna på; skor, reflexväst och hela kalaset). Blev dock lite kallt om fingrarna i mina något dåliga vantar (måste köpa nya!). Fixade video och dvd så hon kunde spela in, började kolla på lite gamla videofilmer och blev nostalgiska (det är alltså filmer inspelade med filmkamera hemma det gäller). Fick se mig själv som 6åring, där är det verkligen lite hatkärlek. Se sig själv som liten, jag både ryser och blir varm i kroppen samtidigt. Jag får nog se till att fixa en egen uppsättning av de där dvdskivorna iaf, så jag kan kolla igenom och kanske komma över hur jag har varit?

Men det var inte det intressanta, inte det inlägget skulle handla om. Jag har varit ute och sprungit också, efter jag var hos mamma så blev det en liten joggingtur ute i kylan. Runt 17-18 minusgrader och det var såå skönt. Var iofs inte ute så länge, men nöjd ändå :)   Mamma skickade på mig ett till par vantar också, tyckte synd om mig?  Fick iaf så jag kunde ha dubbla, så nu frös jag inte om händerna heller. Guld!

Och imorgon är det jobb igen. Guld! Och så är det träning med tjejerna. Guld!

Kom på, jag har beställt böcker också. Jag beställer typ aldrig böcker, för när jag gör det så blir jag jämt besviken. Men får väl se om jag blir nå nöjd den här gången då, får hålla tummarna iaf :) 

Kommentarer
Postat av: Marie

I den här skräpstan är det väl runt -10 skulle jag tro

2009-01-04 @ 21:40:24
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0