Misskött....


Jag har misskött mig och jag missköter mig konstant. Ska försöka bättra mig, men det är fan inte alltid så jävla lätt.

----

Imorse var jag till Carlia Bil, de tejpade iaf upp min ruta så det inte blir så dragit i bilen. Skulle kosta 3300 kr att byta elhissen, uscha mig sa jag. Avvaktar med det, men detl är ju göras nån gång. Sen jobbat 8-17.30, varit på bowling (gick sådär, behöver mer träning), bjöds på mat sen och hemma igen runt 22. Sen jobbat 22-23, ska se på tv nu sen soova.

Fick sms idag, det blir man glad av. Iallafall när det kommer från rätt personer och det var det här. Även om jag iofs sagt att jag inte vill prata mer, men ändå. Man kan väl ångra sig?

Tv sen säng. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0