Ibland...


... vill jag inte vara den jag försöker vara. Jag försöker vara en person som ställer upp, som man kan lita på och som finns om det behövs. Men ibland känns det jobbigt, ibland vill jag vara någon som skiter i allt, oavsett vem som vill ha hjälp. Speciellt när en viss bror ringer och vill ha skjuts hem med sin tjej och sin lilla flicka (och såklart vill man ju inte gå när det är 15-20 grader kallt).

Jag som precis skulle hoppa in i duschen, bara att ändra planerna. Dra på sig kläderna och springa tillbilen för att skjutsa dem. Fick reda på att de ionte ens kollat hur busstrafiken ser ut, alltså. Tycker man kan göra det innan man börjar ringa efter skjuts, men vissa tänker inte så långt? Skjutsade hem dem iaf, så nu har jag duschat. Ska halvdö framför tvn innan jag ska sova.

Natti kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0