En godnattsaga...


Kom på en sak!  Syster hade köpt en sån här miniminidator som jag fick leka lite med när jag hälsade på. En sån jag funderat på att köpa ju, så blev lite sugen igen nu helt plötsligt. Kan nån stoppa min törst efter onödiga saker att köpa? Känns som nån borde lära mig pengars värde, börjar jag bli lite väl spendersam? Får ta av mig spenderbyxorna och gömma dem i ett skåp någonstans, någon som har ett skåp jag kan lägga dem i?

Hm, imorgon är det jobb igen. Kommer en från sthlm och en från malmö som jag kommer sitta med typ hela dagen samt typ hela torsdagen, vilket innebär att för att få allt annat gjort som jag troligen borde göra, måste jag nog jobba långdagar resten av veckan. But hey, that's life and it sucks sometimes. Får vara glad att jag trivs på jobbet iallafall, nästan så jag föredrar vara där än vara hemma ibland, så då ska det nog inte bli några problem tror jag.

Torsdag kväll blir det iallafall bowling och mat med innebandy... får se vad det blir av det.

Snart sovdags iallafall, lär försöka se till att vara på jobbet 7 imorgon så jag kan vara redo när folket söderifrån kommer samt kanske hinner fixa lite annat viktigt? Usch, jag vet inte. Känner både halvt stress och halvt något annat inför kommande dagarna, men bara att göra sitt bästa och ta det som det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0