Dagen idag..


Idag har jag fått lite gjort, faktiskt. Jag har plockat iordning här, tvättat, handlat (köpt saker jag inte brukar köpa, blir intressant imorgon när jag ska göra mat) och så har jag motionerat. Så jag tycker att jag kan vara nöjd med dagen, utan att skämmas.

Nu spenderas tiden framför tvn, ska nog se en film snart hade jag tänkt. Ätit upp alla mina pepparkakor också (sorry lys), så nu finns inte så mycket gott kvar. Köpte ingen nyponsoppa när jag var och handlade heller, tror jag börjar bli avvänjd faktiskt :)

Imorgon ska jag fortsätta plocka iordning här hemma, dammsuga lite och köra någon tvättmaskin. Dessutom ska jag göra mat och sen är det första träningen med "nya" tjejlaget för min del, vilket ska bli intressant. Sen har det pratats om bio på fredagskvällningen, får se om det blir något av det eller om det var tomt prat.

Hm, tror det var allt. Nu fortsätter tv, så herrå. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0