Christ..


Bilfan bilfan bilfan, dumma bilfan.

Igår jobbade jag, 7-19.30. Åkte sedan till Vallenhallen för att lämna en träningsoverall till damlaget samt se lite av tjejträningen. Slutade med att jag blev kvar och kollade på hela tjejträningen, eller snarare satt och pratade med två av tjejerna som inte var med och tränare hela träningen. Efter träningen skjutsade jag hem Hans som inte hade någon bil idag, men när jag skulle åka därifrån så hade en av rutorna bak åkt ner. Jag tänkte att det är väl bara så att vi kommit åt elhissarna, så försökte stänga. Men nej då, hände ingenting alls. Så nu lär jag ringa till SAAB, bara de öppnar, och höra om de kan fixa bilfan. Fy fan, kommer säkert kosta en halv förmögenhet.

På söndag ska jag kanske spela innebandy. Pirrigt isåfall :)    Frågade Hans om de behöver spelare i sitt korplag i innebandy och ja, de gjorde de. Så han sa att han trodde jag skulle kunna få vara med på söndag, då de ska spela nån träningsmatch mot nå långshyttangäng. Åh, fy fan. Jobbiga är ju att de är bra (tror jag) och jag är ju helt otränad!   Men skulle vara hur roligt som helst att få röra en innebandyklubba igen, så ska höra ikväll igen om det går bra. Håll tummarna för mig isåfall!

I övrigt så ska jag väl snart tillbaka till jobbet. Ska äta en snabb frukost bara, sen ringa SAAB och sen ge mig iväg. Om de inte kan ta in bilen idag så då lär det bli promenad hela vägen till jobbet, men det får man väl tåla då. Inte så ycket göra något åt.

Ikväll blir det "ledarskoj" med innebandyn. Det betyder bowling och mat för oss ledare, roooliiigt hoppas jag iallafall.

What else? Inte så mycket mer som händer, förutom att jag är sugen på s2 imorgon kväll. Jag vill gärna dit, men tror jag kommer vara lite trött efter den här veckan. Men får se vad som händer, imorgon blir det ju både badminton och innebandyträning med tjejerna så hinner kanske få lite energi :)

Uscha, *gäsp*... Måste äta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0