Jobbigt, men bra!


Puh, då har man klarat av ännu en dag. Det har på sina vis varit en jobbig dag för jag har haft huvudvärk mest hela eftermiddagen. Det har i sin tur gjort att jag inte gjort mycket av det jag tänkt göra idag, blev varken någon ren tvätt eller några matlådor gjorda. Men jag har varit ute och sprungit vilket jag är grymt nöjd med!

Slutade vid 17, åkte hem och la mig i soffan för att vila ut. När klockan var ca 20 for jag iväg till Mellsta för att springa. Det blev 3 vändor på 2,5km sträckan. Den andra sträckan var grymt jobbig vilket gör att det känns extra bra att jag ändå tog mig för att springa den tredje vändan! Dessutom blev det ny rekordtid. Det känns utomordentligt bra med att springa nu, grymt skönt!

Men nu ska jag ta och slappa lite framför tvn innan det är dags att sova. Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0