hair cut?


Min frisyr börjar återigen ta form av någon slags platt hårboll och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att få det att se bra ut. Folk börjar återigen jämföra mig med Shaggy i Scooby-Doo.

Funderar således på att klippa mig men vet inte riktigt hur jag vill ha det. Sist lät jag det vara lite längre än jag brukar och därav är det ju också längre nu än vad det varit annars. Så det kan bli lite kortare den här gången. Skulle kanske ta och raka av allt, bli helt kal på skallen? :)


Jag efter senaste friseringen...

Så om ni har några tips eller förslag på hur jag borde frisera håret den här gången, säg till så fort ni kan för rätt vad det är så är det klippt!

Nu är det i alla fall dags att lägga sig. Jag och Harry i sängen ungefär en timme, det blir nog lagomt för att bli lite sömnig i ögat! Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0