En lugn helg att se fram emot...


I eftermiddag/kväll åker jag tillsammans med mina föräldrar till Järvsö för att hälsa på min morfar. Det innebär alltså en lugn helg utan några nymodigheter som internet och liknande (om jag inte lyckas få det mobila internetet att fungera där ute o buschen).

Men vem behöver internet när man bara ska vara borta en helg? Jag ska ju ändå träna... och läsa Harry Potter.. och förhoppningsvis se tredje filmen (räknar med andra ord att lyckas läsa ut tredje boken nu i helgen)...

Men nu ska jag klä mig och hoppa ner i bilen, dags att åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Jooooohaaaaanaa <3

Hej =) fin blogg, kan vi inte följa varandra med bloglovin? lägger till dig nu på direkten :) kram

2009-08-07 @ 08:14:38
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0