Början av ett äventyr?


Sitter här i soffan, sista kvällen i min lägenhet på ett bra tag. Imorgon kommer nämnligen Henrik hit, han som ska hyra lägenheten av mig. Han ska flytta in och jag ska flytta ut, allt på en dag. Ja det låter som en ganska överfull dag! :)  Dessutom har jag inte packat någonting, förutseende som jag är. Men men, det spelar ingen större roll, bara vi får ut de större grejjerna så löser sig resten sen.

Det här är alltså första stora steget mot min resa till Australien. Jag kommer flytta in i morfars för tillfället tomma lägenhet och bo där tills han kommer hem och då flyttar jag in i föräldrarnas tvåa, sova på gästsäng i vardagsrummet. Men det gör mig ingenting, det kommer gå bra. Varför? För jag ska åka till Australien sen! :)

Dessutom kan jag berätta att jag typ mest absolut troligt kommer att åka den 19e oktober. Hur grymt är inte det?!? Helt jättegrymt är det :)

Det var ett litet livstecken från mig iallafall. I övrigt så jobbar jag vidare på jobbet i vanlig ordning...

Jag ska börja på ny kula, kommer alltså byta blogg så nästa inlägg kommer troligen på den nya bloggen, håll kik där -> fortitude.blogg.se.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0